tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Czerwona salaterka o średnicy 30 cm z kolekcji MAK
Nietuzinkowa miska formowana ze szkła i malowana ręcznie. Naczynie przypomina kwiat maku. Radosny odcień żywej czerwieni, tonuje ciemny brąz pośrodku miseczki. Owoce, czy sałata podana w czerwonej, kwiatowej salaterce wygląda zachęcająco i przepysznie. Natura dostarcza nam wielu inspiracji, z których korzystamy podczas aranżacji przestrzeni wokół nas. Kolekcja naczyń deserowych MAK szczególnie wspaniale prezentuje się w towarzystwie ogrodowej zieleni, czy bukietu polnych kwiatów. Efektowna czerwona salaterka pasuje do niemal każdej zastawy stołowej.
Jeżeli poszukujesz kolorowego szkła, które ożywi i ozdobi Twój letni stół - salaterka Mak jest doskonałym wyborem!
Zalecane mycie ręczne.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.