tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Puzderko szklane z kokardką FABIO
Pełen wdzięku pojemnik dekoracyjny, z kokardką na wieczku. Wykonany z wysokiej jakości przezroczystego szkła o pięknym połysku. Szklane puzderko może służyć do przechowywania biżuterii, kosmetyków, pamiątek i innych drobnych przedmiotów. Będzie doskonale prezentowało się jako ozdoba damskiej toaletki. Może być także wykorzystane do przechowywania artykułów spożywczych, jak suszone owoce, czy słodycze.
Puzderko szklane FABIO to także oryginalny pomysł na prezent. Może ono stanowić także praktyczne opakowanie prezentu, które następnie można wykorzystać do przechowywania.
Szkło, z którego zostało wykonane puzderko jest odporne na uszkodzenia mechaniczne, a także łatwe w utrzymaniu i myciu. Pojemnik FABIO z łatwością utrzymasz w czystości - można go bezpiecznie myć w zmywarce.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.