tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Półmisek porcelanowy prostokątny Yvette
Jeżeli poszukujesz eleganckiej, białej porcelany, zdobionej biało-czarnymi wzorami, nasz półmisek YVETTE na pewno spełni Twoje oczekiwania. Ta porcelana wyróżnia się pięknymi, geometrycznymi motywami i doskonale pasuje do kuchni utrzymanej w nowoczesnej stylistyce. Prostokątny półmisek Yvette jest wykończony na obrzeżach cienką, złotą linią, która podkreśla jego delikatność i lekkość.
Porcelanowy półmisek YVETTE od VILLA ITALIA to część przepięknej kolekcji YVETTE, na którą składają się filiżanki, talerzyki i serwisy idealne na każdą okazję. Półmisek Yvette ma prostokątny, nowoczesny kształt, będzie doskonałą oprawą do podawanych przekąsek lub deserów. Kochasz nowoczesne rozwiązania, połączone z klasyczną, śnieżną bielą? Półmisek prostokątny YVETTE jest właśnie dla Ciebie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.