tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Etażerka szklana z uchwytem ARES
Patera dwupiętrowa, wykonana i malowana ręcznie. Talerze z przeźroczystego szkła zdobione są tłoczeniami w formie drobnych rowków. Dodatkowo pomalowane są w kolorze złotym, który nakładany jest stopniowo - najbardziej intensywny jest na obrzeżach. Cała dekoracja naniesiona jest od spodu talerzy, dzięki czemu paterę łatwo jest utrzymać w czystości. Etażerka posiada 2 poziomy o średnicy 28 cm i 21 cm oraz wygodny, metalowy uchwyt.
Etażerka to efektowne i jednocześnie praktyczne naczynie, doskonałe do wyeksponowania ciastek, ciast, owoców lub przekąsek. Nie zajmuje wiele miejsca na stole, mieszcząc stosunkowo dużo smakowitości. Po użyciu paterę piętrową można rozmontować, dzięki czemu jej przechowywanie nie sprawia kłopotu.
Seria ARES to pełne lekkości i elegancji naczynia szklane do podawania deserów. Będą rozświetlającym elementem dekoracyjnym stołu i wspaniałą oprawą pysznych wypieków. Sprawdzą się podczas wielu domowych uroczystości. Patery i talerzyki deserowe ARES to doskonały pomysł na prezent.
Etażerka wysyłana jest w stanie rozłożonym - do samodzielnego montażu. Naczynie należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.