tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera lustrzana z posrebrzanymi uchwytami 35 cm - SILBER
Niezwykła patera z lustrzaną powierzchnią i ozdobnymi uchwytami w kształcie winorośli. Idealna na tort lub ciastka. Płaska powierzchnia pozwala wygodnie nałożyć porcję deseru łopatką do ciasta. Metalowe uchwyty patery są posrebrzane. Patera ma aż 35 cm średnicy.
Patera lustrzana pochodzi z kolekcji SILBER obejmującej posrebrzane artykuły dekoracyjne oraz dodatki stołowe, które wyróżniają się elegancją i oryginalnym kształtem. Produkty platerowane są lżejsze od srebra, a także odporne na uszkodzenia mechaniczne i korozję. Pokryte są specjalną warstwą ochronną zabezpieczającą przed śniedzeniem.
Wyjątkowe artykuły z linii Silber są doskonałą propozycją na prezent. Wyroby platerowane z pewnością zachwycą miłośników klasycznego stylu i antyków.
Szczegółowe wymiary patery:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.