tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Elegancka patera porcelanowa z łopatką 30 cm - Clara Ivory
Clara Ivory to kolekcja artykułów dekoracyjnych oraz dodatków stołowych o fantazyjnych kształtach, misternie zdobionych ażurowym wzorem, wycinanym ręcznie. Clara Ivory wyróżnia się kolorem porcelany w odcieniu bieli przypominającej kość słoniową.
Patera z łopatką Clara Ivory jest idealna do eleganckiego wyeksponowania tortu na stole. Można ją używać do ciast, ciastek i innych deserów. Wysokiej jakości patera na ciasto wykonana została z precyzją i dbałością o szczegóły. Patera nie tylko pięknie się prezentuje, ale przede wszystkim jest stabilna i wygodnie się ją przenosi wraz z zawartością. W komplecie załączona jest elegancka łopatka porcelanowa z ażurowym wzorem na trzonku.
Każdy artykuł z kolekcji porcelany Clara Ivory będzie wspaniałą propozycją na prezent.
Patera zapakowana jest w białe pudełko kartonowe w wypełnieniem styropianowym.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.