tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patelnia grillowa PLATINA to idealne rozwiązanie dla miłośników grillowania w domu. Dzięki kwadratowemu kształtowi o wymiarach 26 x 26 cm, umożliwia równomierne smażenie i grillowanie potraw. Wysokość 4,6 cm zapewnia odpowiednią pojemność, aby pomieścić większe porcje. Wygodnie wyprofilowany, solidny stalowy uchwyt pozwala pewnie trzymać tę pojemną patelnię.
Patelnia grillowa i inne artykuły z serii PLATINA posiadają zaawansowaną powłokę Greblon C2, która oferuje szereg zalet:
Patelnia dostępna jest w eleganckim połączeniu koloru czarnego ze stalowym uchwytem (Inox), co sprawia, że doskonale komponuje się z nowoczesnym wystrojem kuchni.
Patelnia PLATINA jest kompatybilna ze wszystkimi typami kuchenek, w tym indukcyjnymi, co czyni ją uniwersalnym narzędziem w każdej kuchni. Dodatkowo, jest przystosowana do mycia w zmywarce, co znacznie ułatwia jej czyszczenie i konserwację.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.