tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Jest
Ozdoba bożonarodzeniowa w formie trzech małych szyszek na białej tasiemce. Każda z bombek ma ok 5,5 cm długości, a cała zawieszka wraz z tasiemką liczy ok. 21 cm długości. Bombki wykonane są ze szkła malowanego na biało, a każda z nich ma inne wykończenie. Jedna szyszka jest matowa, druga błyszcząca, a trzecia pokryta farbą brokatową. Subtelna, przezroczysta tasiemka dodaje zawieszce lekkości i delikatności.
Ozdoby choinkowe to niezbędny element Świąt. Tworzą domową, świąteczną atmosferę. Można wykorzystać je do dekoracji stołu, stroików, żyrandoli czy wielu innych pomysłów. Sprawią, że świąteczny klimat obejmie każdego domownika.
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.
