tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Duże pudełko na prezent 28 cm WINTER
Pudełko dekoracyjne czerwone z aplikacją. Wieczko pudełka zdobi obrazek zimowy, przedstawiający dwa gile na gałęzi ostrokrzewu na tle ośnieżonych dachów. Ptaki na gałęzi są przymocowane na wieczku, co nadaje obrazkowi trójwymiarowy efekt. Dodatkowo aplikacja oprószona jest kolorowym brokatem. Wnętrze pudełka jest białe. Gile to piękne, przyjazne ptaki, przynoszące szczęście. Pudełko kartonowe jest w żywych, optymistycznych barwach. Z pewnością doda uroku zawartości.
Pudełko ozdobne WINTER jest pojemne, sztywne i solidne. Zmieszczą się do niego takie upominki, jak np. komplet 4 kubków Villa Italia. Może służyć również do przechowywania, np. świątecznych ozdób.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.