tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Eleganckie opakowanie prezentowe - pudełko o wymiarach 19 x 19 x 14 cm.
Pudełko prezentowe, kartonowe, laminowane okleiną przypominającą tkaninę. Dolna część pudełka niebieska, z delikatnie połyskującą "nicią". Wieczko w kolorze szaro-srebrnym. Ozdobione błyszczącymi wstążkami w kolorach niebieskim, srebrnym i wąską kremową wstążką z brązowymi napisami w stylu odręcznym. Wnętrze pudełka jest brązowe.
Pudełko jest sztywne i solidne. Nadaje się do wielokrotnego wykorzystania, zarówno jako wyjątkowe opakowanie prezentu, jak również do przechowywania drobnych przedmiotów. Zawiera 2 srebrne sznurki, mogące służyć jako uchwyty pudełka. Do pudełka zmieści się np. filiżanka Villa Italia.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.