tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Obraz w drewnianej ramie "Kobieta w niebieskiej sukni"
Człowiek to ponadczasowy temat w sztuce, który wciąż inspiruje artystów. Portrety i ludzkie sylwetki to jeden z najstarszych i najpopularniejszych motywów malarskich, zdobiące pomieszczenia o różnorodnej stylistyce.
"Kobieta w niebieskiej sukni" to obraz olejny, malowany na płótnie. Przedstawia piękną dziewczynę z niebieskiej sukience i kwiatem we włosach, na fioletowym tle.
Kolorem przewodnim portretu jest niebieski, który kojarzy się ze świeżością oraz spokojem. Ułatwia zasypianie i wypoczynek, dlatego warto stosować go w sypialni i salonie. Jako zimny kolor ochładza i optycznie powiększa pomieszczenie. Jest kojarzony z profesjonalizmem i elegancją, dlatego często można go spotkać w hotelach, biurach, salach konferencyjnych. Ponieważ może zmniejszać apetyt, warto uważać z nim przy wystroju kuchni i jadalni. Z bielą, szarością, srebrem, złotem i fioletem tworzy udane połączenie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.