tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis kawowy dla 6 osób NEW YORK
Prosty w formie a zarazem elegancki serwis kawowy z kolekcji ceramiki szlachetnej w śmietankowym odcieniu bieli. Stylowe przykrywki oraz delikatne prążki na powierzchniach naczyń i skrzydłach talerzy nadają kolekcji nowoczesnego charakteru.
New York to rozpoznawalna linia Villa Italia, znana wcześniej pod nazwą Nicea. Dawny, zdecydowany kremowy kolor Nicei został zastąpiony nowym, jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli.
Serwis do kawy / herbaty i inne elementy zastawy NEW YORK doskonale sprawdzą się w codziennym użytkowaniu jak również, przy doborze odpowiednich dodatków, podczas wyjątkowych okazji.
Wszystkie elementy można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład zestawu do kawy i herbaty dla 6 osób:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.