tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz śniadaniowy / deserowy 20,5 cm NEO SILK
Talerz śniadaniowy z kolekcji ceramiki szlachetnej w śmietankowym odcieniu bieli. Naczynia z kolekcji Neo Silk cechuje ponadczasowy design, który przypadnie do gustu zwolennikom nowoczesnej klasyki. Charakteru dodają im ciekawe detale, takie jak linia uchwytów czy subtelny wzór, który tworzą drobne wgłębienia na ściankach naczyń (do 2/3 ich wysokości) oraz brzegach talerzy i półmisków. Na szczególną uwagę w kolekcji zasługuje stylowy dzbanek do herbaty.
Talerze śniadaniowe / przekąskowe to funkcjonalne naczynia, niezbędne w każdym domu. Znajdują szerokie zastosowanie, m.in. podczas śniadań, kolacji i deserów. Wraz z pozostałymi elementami kolekcji NEO SILK sprawdzą się w codziennym użytkowaniu, jak również - przy doborze odpowiednich dodatków - podczas wyjątkowych okazji.
Naczynia NEO SILK można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.