tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw kieliszków do wina dla 6 osób (18 elementów) - MONALISA Platino
Komplet kieliszków ze szkła kryształowego o pięknym połysku i niezwykłej przejrzystości. Brzegi kieliszków zdobi platynowa obwódka, nadająca im wyrazistości i szykownego charakteru. Perfekcyjne wykonanie przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym. Idealnie przejrzyste szkło nie tylko pięknie rozprasza światło, pozwalając zaobserwować ciekawe efekty, jest także wyjątkowo wytrzymałe na matowienie i uszkodzenia mechaniczne. Proste, ponadczasowe formy sprawiają, że kieliszki Monalisa będą gustowną ozdobą stołu zarówno w nowoczesnym, jak i klasycznym stylu.
Wszystkie te cechy czynią z kompletu kieliszków Monalisa Gold stylowy element wystroju. To także świetny pomysł na elegancki prezent, na przykład z okazji ślubu, jubileuszu czy na nowe mieszkanie. Kieliszki zapakowane są w estetyczne i solidne pudełko kartonowe z uchwytem.
Skład zestawu kieliszków dla 6 osób:
- 6 kieliszków do szampana poj. 180 ml*, wys. 24,5 cm
- 6 kieliszków do wina białego poj. 360 ml*, wys. 22,5 cm
- 6 kieliszków do wina czerwonego poj. 380 ml*, wys. 23,5 cm
* pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.