tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Miseczka porcelanowa szaro-żółta 13 cm - BORNEO
Kolorowa miseczka porcelanowa z serii BORNEO. Seria ta obejmuje naczynia śniadaniowe i obiadowe, doskonałe do codziennych domowych posiłków: filiżanki ze spodkami (220 ml), filiżanki jumbo (450 ml), kubki (300 ml) w kilku różnych kolorach, a także talerze i miseczki. Miseczki dostępne są w 3 wersjach kolorystycznych. Wszystkie naczynia są dostępne na sztuki i można je dowolnie kompletować według indywidualnych potrzeb.
Funkcjonalne miseczki BORNEO to naczynia o średnicy 13 cm i pojemności 1/2 litra, które z pewnością znajdą swoje zastosowanie w domu. Można ich używać na wiele sposobów: jako miseczek śniadaniowych, bulionówek, salaterek, pojemników na dipy, czy miseczek na drobne przekąski - jak np. orzeszki, owoce, słodycze. Miseczki i pozostałe elementy serii BORNEO są bardzo praktyczne w użytkowaniu - odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.