tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Czarna miseczka 15 cm - Black Onyx
Miseczka śniadaniowa Black Onyx o prostym, nowoczesnym wzornictwie. Wykonana jest ze szlachetnej ceramiki (półporcelany). Wykończona z zewnątrz - matowo, od środka powleczona gładkim, błyszczącym szkliwem. Miseczka pochodzi z kolekcji naczyń Black Onyx, doskonałych na co dzień, jak również - przy doborze odpowiednich dodatków - na specjalne okazje. Black Onyx zapewni wyjątkowy nastrój podczas wieczornego spotkania z przyjaciółmi. Czarne naczynia Black Onyx prezentują się interesująco i elegancko we wnętrzach o różnej stylistyce i kolorystyce. Funkcjonalna miseczka Black Onyx może służyć o mleka z płatkami, na zupę, jako salaterka lub miseczka na słodkie i słone przekąski.
Miseczki i pozostałe elementy kolekcji Black Onyx można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.