tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Materiał - szkło kryształowe
Zdobienie - złota linia na brzegach
Zawartość: 18 sztuk
Zestaw kieliszków do wina ze złotym zdobieniem - LUDOVICA Gold. Komplet dla 6 osób.
LUDOVICA to kolekcja eleganckich kieliszków ze szkła kryształowego. Kolekcję wyróżniają delikatne zdobienia w górnej części nóżek i klasyczny, bardzo wygodny w użyciu kształt kielichów. Idealnie przejrzyste szkło nie tylko pięknie rozprasza światło, pozwalając zaobserwować ciekawe efekty, jest także wyjątkowo wytrzymałe na matowienie i uszkodzenia mechaniczne. Kieliszki LUDOVICA Gold posiadają złote zdobienia na obrzeżach.
Kieliszki z kolekcji LUDOVICA Gold doskonale uzupełnią zastawę stołową w stylu klasycznym, podczas uroczystych okazji. Dopełnią również aranżacje w stylu glamour. Komplet kieliszków zawiera 18 elementów - po 6 kieliszków: do wina czerwonego lub wody, wina białego i szampana.
Zestaw kieliszków LUDOVICA Gold to doskonały pomysł na prezent. Kieliszki zapakowane są w białe błyszczące pudełko, łatwe do przenoszenia - jak na zdjęciu.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.