tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Lampion szklany zimowy - NOTTE
Pełen uroku lampion o tematyce zimowej, wykonany ze szkła, z oświetleniem LED. Po włączeniu wprowadza w pomieszczeniu niezwykły nastrój. W miarę jak dni stają się coraz krótsze, dzięki lampionowi NOTTE wieczory stają się bardziej przytulne. Dzięki zasilaniu bateryjnemu, lampion dekoracyjny może być umieszczony w dowolnym miejscu, nawet w pobliżu zasłon. Lampion jest uniwersalny i może mieć zastosowanie w wielu pomieszczeniach. W salonie, sypialni, holu czy oranżerii lampiony NOTTE będą stanowiły przytulne akcenty świetlne.
Lampion NOTTE pozwala na stworzenie zimą przytulnej atmosfery i niepowtarzalnego klimatu w domu. Lampka jest estetycznie wykonana, co sprawia, że będzie niebanalną ozdobą stołu lub wnętrza. Lampion NOTTE to pomysł na oryginalny upominek.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.