tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Czarny kubek porcelanowy 340 ml - GAJA Black
Niezwykły kubek porcelanowy z linii Gaja jest połączeniem stylowego designu z funkcjonalnością. Gaja Black to eleganckie, czarne naczynia do kawy, herbaty i deserów, dekorowane złotem. Proste, cylindryczne kształty, geometryczny wzór, czarny kolor i matowe wykończenie decydują o nowoczesnym charakterze zastawy Gaja. Na szczególną uwagę w kolekcji zasługuje dzbanek z podgrzewaczem na tealight. Kubki do kawy oraz inne naczynia z kolekcji Gaja Black są odpowiednie do zmywarki i kuchenki mikrofalowej. Elementy czarnej zastawy Gaja Black można połączyć z białymi naczyniami Gaja i stworzyć własny, czarno-biały zestaw.
Czarny kubek Gaja zdobi złoty wzór oraz malowane ręcznie złotem uszko. Matowe złoto z czernią to efektowne połączenie. Kawa lub kakao w czarnym kubku prezentują się doskonale i smakują jeszcze lepiej. Kubek jest doskonały do domu lub biura. Nowoczesny kubek Gaja Black będzie odpowiedni na prezent zarówno "dla niej", jak i "dla niego".
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.