tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Piękny, oryginalnie zdobiony zestaw widelczyków do ciasta, wykonany z najwyższej jakości stali nierdzewnej typu 18/10 - trwałej, o pięknym połysku. Sztućce ANTIQUE GOLD pokryte są bezpieczną dla zdrowia powłoką PVD, dzięki czemu są szczególnie odporne na działanie wody i czynników atmosferycznych, a ich kolor jest bardzo trwały.
Kolekcja sztućców ANTIQUE GOLD robi niezwykłe wrażenie. Subtelna linia lekko zaokrąglonych uchwytów i fantazyjny, obustronnie grawerowany wzór tworzą elegancką całość. Sztućce z kolekcji ANTIQUE GOLD dobrze komponują się z naczyniami gładkimi lub zdobionymi jedynie delikatną złotą obwódką. Widelczyki do ciasta ANTIQUE GOLD polecamy szczególnie na specjalne okazje. Zestaw widelczyków do ciasta ANTIQUE GOLD to także doskonały pomysł na prezent. Sztućce zapakowane są w eleganckie, laminowane pudełko, zamykane na magnes.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.