tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet talerzy ze szkliwionej kamionki dla 12 osób - OPAL Grey
Zestaw talerzy obiadowych w odcieniach szarości, z kolekcji Opal Grey. Linia Opal wyróżnia się ciekawym designem ręcznie wykonanych naczyń. Naczynia pokryte są jednostronnie szkliwem, barwionym na szary lub turkusowy kolor. Głębsza warstwa szkliwa jest popękana, co jest celowym zabiegiem, który wraz z nierówną powierzchnią naczyń decyduje o charakterze i oryginalności kolekcji. Zewnętrzna strona naczyń i spód talerzy pozostają jasnoszare i matowe, jednak ich powierzchnia jest gładka i przyjemna w dotyku.
Planujesz nowoczesną aranżację swojego stołu? Poszukujesz ciekawych form i nietuzinkowych rozwiązań w wyposażeniu jadalni lub kuchni? Polecamy Opal - kolekcję stylizowanych naczyń ze szkliwionej kamionki. Wybierz pomiędzy szarością Opal Grey i turkusem Opal Blue lub pomieszaj je ze sobą i stwórz na stole swoją kompozycję.
Talerze i pozostałe elementy kolekcji Opal Grey można myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Zestaw talerzy dla 12 osób zawiera:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.