tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw 4 kubków porcelanowych BOTANIC
Komplet kubków do kawy lub herbaty z czterema różnymi motywami roślinnymi. Kubeczki wykonane są z porcelany w ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Powierzchnia kubka pokryta jest matowym szkliwem. Kubki dekorowane są błyszczącymi elementami florystycznymi - z każdej strony. Na dole kubków znajdują się napisy: "Love Grows Here", "Home Sweet Home".
Kubki są wygodne w użyciu i praktyczne. Pewne, dobrze wyprofilowane uchwyty zapewniają komfort użytkowania. Kubki są odpowiednie do mycia w zmywarkach.
Codzienny kubek porannej kawy lub herbaty w kubeczku BOTANIC wprawi Cię w dobry nastrój na resztę dnia! Komplet 4 kubków BOTANIC jest również doskonałym pomysłem na prezent.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.