tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet 6 sztuk obrączek porcelanowych na serwetki z kolekcji CLARA
CLARA to przepiękna kolekcja artykułów dekoracyjnych oraz dodatków stołowych o fantazyjnych kształtach, misternie zdobionych ażurowym wzorem, wycinanym ręcznie. Wyróżnia się także ciepłym, kremowym, rzadko spotykanym odcieniem porcelany. Każdy artykuł z tej kolekcji może być uroczym, miłym prezentem.
Obrączki na serwetki są niezastąpione podczas wystawnych przyjęć i kolacji w szerszym gronie. Dzięki swojemu niezwykłemu wyglądowi będą pasowały do każdej zastawy, zarówno tej nowoczesnej, jak i tradycyjnej. To także eleganckie rozwiązanie, które pozwoli użyć serwetek, bez składania ich w misterne i skomplikowane konstrukcje. Pierścienie elegancko udekorują każdy stół, i stylowo podkreślą wyeksponowaną zastawę stołową
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.