tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kartka w kwiaty personalizowana 15 x 15 cm z kopertą - Storczyk
Jeśli chcesz zamówić prezent z dostawą bezpośrednio do osoby, którą chcesz obdarować, idealnym dodatkiem jest kartka z życzeniami. Dlatego w naszym sklepie dajemy Ci możliwość zamówienia kartki personalizowanej - z Twoimi życzeniami, którą dołączymy do paczki. Wystarczy wybrać kartkę personalizowaną, następnie artykuł na prezent, a w uwagach do zamówienia napisać swoje życzenia.
Karnet w kwiaty Villa Italia - Storczyk, to uniwersalna kartka odpowiednia niemal na każdą okazję, jak np. imieniny, urodziny, Dzień Kobiet, Dzień Babci i inne. Kartka ma kształt kwadratu o wymiarach 15 x 15 cm i jest 4-stronicowa. Na pierwszej stronie jest nadruk przedstawiający różowy storczyk, wewnątrz kartka jest biała, bez nadruku. Zapakowana jest w białą kopertę z klejem. Życzenia drukujemy na specjalnej, białej wkładce do kartki o wymiarach 14,5 x 14 cm.
Kartkę polecamy szczególnie jako dodatek do gotowych zestawów prezentowych Villa Italia.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.