tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Karafka do whisky Brigitta
Elegancka karafka do whisky. Wyróżnia ją ciekawa forma i oryginalna, duża zatyczka przypominająca kostkę lodu. Karafka ma kwadratową podstawę z grubszej warstwy szkła.
Wykonana jest z wysokiej jakości szkła sodowo-wapniowego, zwanego "kryształem bezołowiowym". Szkło takie charakteryzuje się trwałością, przejrzystością i pięknym połyskiem.
Karafka z kryształu bezołowiowego jest bezpiecznym wyborem - szkło jest wolne od szkodliwych dla zdrowia tlenków, nie wchodzi w reakcję z przechowywanym trunkiem. Karafka Brigitta jest doskonała do whisky lub brandy.
Piękna, łamana, szklana karafka posiada niezwykle ciekawy i unikatowy kształt. Doskonale sprawdzi się do podania wina, whisky, czy nalewek.Doskonale nadaje się nie tylko do podawania napojów, ale także stanowi niebanalny element dekoracyjny zarówno dla nowoczesnego, jak i klasycznego wnętrza.
W zabezpieczeniu alkoholu przed wietrzeniem pomaga duży korek, który zapewnia odpowiednią szczelność.
Do karafki idealnie pasują szklanki z kolekcji BRIGITTA.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.