tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Osłonka na rośliny porcelanowa w kształcie jajka dekorowana - LAURA (CA204)
Osłonka na rośliny z wielkanocnej kolekcji porcelany LAURA, przypominająca skorupkę jajka. Kolekcja LAURA wyróżnia się misternymi kwiatowymi zdobieniami w pastelowych barwach, wykonanymi ręcznie z porcelany. W kolekcji znaleźć można duży wybór dekoracji wielkanocnych - zajączków i jajek - w formie: figurek, lampionów, kominków na tealight i osłonek na rośliny. Urocza kolekcja LAURA ozdobi stół wielkanocny i wniesie do wnętrz optymistyczny, świąteczny nastrój.
Porcelanowa osłonka o średnicy 12,5 cm świetnie nadaje się na narcyzy, krokusy lub na inną roślinną, wielkanocną kompozycję. Jajko - osłonka oraz pozostałe dekoracje z kolekcji LAURA to również doskonały pomysł na prezent na Wielkanoc.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.