tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw - filiżanka porcelanowa 220 ml ze spodkiem i łyżeczką - FABIOLA
Elegancka filiżanka porcelanowa z łyżeczką z kolekcji Fabiola. Linia ta obejmuje luksusowe naczynia do herbaty i kawy, wykonane z wysokiej jakości porcelany kostnej w ciepłym odcieniu bieli, ręcznie dekorowane złotem. Kubki i filiżanki są dostępne w trzech różnych pojemnościach: 450 ml, 350 ml i 220 ml, dzięki czemu każdy może wybrać odpowiednią dla siebie. Kolekcję charakteryzuje złoty wzór na całej powierzchni naczyń.
Filiżanka porcelanowa Fabiola jest niezwykle szykowna - oprócz złotego wzoru ma ręcznie zdobione złotem obrzeża. Do filiżanki dołączona jest idealnie dopasowana, złota łyżeczka.
Z naczyniami Fabiola chwile relaksu, spędzone z kawą lub herbatą i ciastkiem będą jeszcze bardziej przyjemne. Każdy element kolekcji będzie efektownym upominkiem.
Skład zestawu:
Zestaw zapakowany jest w solidne pudełko kartonowe z przezroczystą przykrywką.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.