tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kolorowa filiżanka porcelanowa ze spodkiem - BORNEO
Nietuzinkowa filiżanka porcelanowa w trzech kolorach z serii BORNEO. Seria ta obejmuje różnokolorowe naczynia śniadaniowe i obiadowe, doskonałe do codziennych domowych posiłków: filiżanki ze spodkami (220 ml), filiżanki jumbo (450 ml), kubki (300 ml) w kilku różnych kolorach, a także talerze i miseczki. Wszystkie naczynia są dostępne na sztuki i można je dowolnie kompletować według indywidualnych potrzeb i preferencji kolorystycznych.
Filiżanki BORNEO dostępne są w 2 wersjach kolorystycznych. Ten model filiżanki jest w kolorach żółtym i szarym, a spodek - w kolorach żółtym i niebieskim. Zaletą filiżanki BORNEO jest prosty kształt i gładkość szkliwa, zapewniające wygodę i przyjemność podczas picia ulubionego naparu. Filiżanki te są bardzo praktyczne w użytkowaniu - odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.