tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Czarna filiżanka porcelanowa 170 ml - GAJA Black
Niezwykła filiżanka porcelanowa z linii Gaja jest połączeniem stylowego designu z funkcjonalnością. Gaja Black to eleganckie, czarne naczynia do kawy, herbaty i deserów, dekorowane złotem. Proste, cylindryczne kształty, geometryczny wzór, czarny kolor i matowe wykończenie decydują o nowoczesnym charakterze tej zastawy. Na szczególną uwagę w kolekcji zasługuje dzbanek z podgrzewaczem na tealight. Filiżanki do kawy oraz inne naczynia z kolekcji Gaja Black są odpowiednie do zmywarki i kuchenki mikrofalowej. Elementy czarnej zastawy Gaja Black można połączyć z białymi naczyniami Gaja i stworzyć własny, czarno-biały serwis kawowy.
Nowoczesna filiżanka Gaja Black jest doskonała zarówno do domu, jak i do biura. Kawa w czarnej filiżance prezentuje się doskonale i smakuje jeszcze lepiej. Złoty wzór oraz ręcznie malowane złotem uszko dodaje jej szyku, dzięki czemu filiżanka Gaja Black będzie idealna na prezent zarówno dla niej, jak i dla niego.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.