tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklana filiżanka do herbaty 200 ml CARSO
Carso to szkło o wyjątkowej przejrzystości i pięknym połysku. Filiżanka do herbaty posiada oryginalne wykończenie obrzeży spodka. Fantazyjne uszko także dodaje jej niezwykłego wyglądu. Elementy te łączy motyw szklanych kulek.
Filiżanka jest solidna, wykonana z grubszej warstwy szkła o odpowiedniej odporności termicznej. Jej pojemność to maksymalnie 200 ml. Szkło Carso można myć w zmywarce.
Przeźroczysta filiżanka szklana Carso jest doskonała dla miłośników herbat. Pozwala dostrzec ich barwę i w pełni rozkoszować się ich aromatem. Jej oryginalne wzornictwo i neutralny materiał, z którego jest wykonana sprawiają, że będzie pasowała do przeróżnych aranżacji stołu czy wnętrza.
Filiżanka ze spodkiem Carso o wyjątkowej estetyce jest wspaniałym pomysłem na prezent.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.