tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do herbaty porcelanowa ISABELLE
Przepiękna filiżanka do herbaty ISABELLE wykonana jest z bardzo cienkiej i delikatnej porcelany w mlecznym odcieniu bieli. Niezwykle lekka, dekorowana motywem kwiatowym filiżanka będzie elegancką ozdobą każdego stołu. Na każdej ze stron filiżanki umieszczono nieco inny motyw dekoracyjny. Klasyczny charakter filiżanki podkreślają ręcznie malowane złote linie na obrzeżu, stopce i uchwycie oraz delikatnie falowany brzeg spodeczka. W kolekcji dostępne są również kubki i filiżanki z innym motywem kwiatowym.
Filiżanka i kubek ISABELLE są doskonałe na prezent. Naczynia zapakowane są w kolorowe, lakierowane pudełka w kwiaty, z logo Villa Italia.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.