tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa do kawy lub herbaty 250 ml - NOSTALGIA
Lubisz otaczać się przedmiotami pełnymi wyrafinowanej prostoty? Poszukujesz białej zastawy stołowej wpisującej się w rustykalny klimat twojego wnętrza? Filiżanka do herbaty Nostalgia z kolekcji Villa Italia jest doskonałą propozycją, która spełni Twoje oczekiwania. Porcelanowa filiżanka do herbaty w stylu retro - NOSTALGIA zachwyca swoim designem, nawiązującym do naczyń emaliowanych. Czysty kolor bieli tej porcelany podkreśla czarna linia malowana na obrzeżu.
Filiżanka do herbaty to część bogatej kolekcji NOSTALGIA, która świetnie sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Wszystkie elementy można dowolnie łączyć i kompletować w zależności od potrzeb. Niecodzienny, stożkowy kształt naczyń, pozwoli tworzyć ciekawe aranżacje na Twoim stole.
Naczynia z kolekcji NOSTALGIA są odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.