tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do kawy espresso 100 ml - VALENTINO
Filiżanka do espresso z kolekcji Valentino w nowej odsłonie. Wykonana jest z wysokiej jakości porcelany twardej o śnieżnobiałym odcieniu. Filiżanka Valentino ozdobiona jest wzorem złożonym z drobnych, platynowych paseczków. Dodatkowo obrzeża i uchwyt filiżanki zostały wykończone ręcznie platyną. O charakterze linii Valentino decydują nowoczesne, zaokrąglone kształty naczyń. Filiżanki do espresso i cała kolekcja Valentino to doskonała propozycja dla osób ceniących sobie zarówno prostotę formy jak i elegancję.
Filiżanki do espresso Valentino i pozostałe elementy kolekcji sprawdzą się podczas wyjątkowych okazji, podkreślając ich uroczysty charakter. Filiżanka do espresso to dobry pomysł na elegancki upominek dla konesera tego esencjonalnego napoju.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.