tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do espresso 80 ml - SIMPLY FINE
Simply Fine to kolekcja ceramiki szlachetnej w odcieniu śmietankowej bieli. Prosta elegancja, lekkość stylu i nowoczesne wzornictwo to charakterystyczne cechy linii. Wygodne uchwyty filiżanek i innych naczyń zapewniają komfort użytkowania. Na uwagę zasługuje zaokrąglona linia cukiernicy, mlecznika i dzbanka do herbaty. Uroczy w swej prostocie kształt filiżanki do espresso Simply Fine, w połączeniu z neutralnym odcieniem ceramiki i najwyższą jakością wykonania sprawia, że filiżanka ta pasuje do niemal każdej stylistyki wnętrza i zastawy stołowej.
Filiżanki do espresso SIMPLY FINE można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.