tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Etażerka dwupiętrowa zielona CAPRICE
Etażerka CAPRICE wykonana jest z wysokiej jakości szkła i wyposażona w metalowy uchwyt. Posiada dwa poziomy, dzięki czemu możesz efektownie wyeksponować słodkości, owoce lub zimne przekąski.
Chcesz, by poczęstunek dla gości prezentował się doskonale, bez uszkodzenia dekoracji na swoich wypiekach, czy sklejania się słodkości? Zamiast tworzyć piramidy z ciastek lub przekąsek na talerzu, użyj etażerki i ułóż je bezpiecznie na dwóch poziomach. Patera CAPRICE nie zajmuje wiele miejsca na stole, mieszcząc stosunkowo dużo smakowitości. Poziom dolny patery ma średnicę 28 cm, a górny 21 cm.
Seria CAPRICE to zestaw nowoczesnych naczyń szklanych, które zachwycają prostą formą i ciekawą kolorystyką. Intensywny odcień ciepłej zieleni doskonale odnajduje się w towarzystwie subtelnych złotych refleksów. Naczynia CAPRICE są doskonałe jako element dekoracyjny jadalni, czy salonu. Doskonale prezentują się wypełnione owocami. Sprawdzą się również podczas większych domowych uroczystości.
Naczynia do deserów z serii CAPRICE to doskonały pomysł na upominek do kogoś wyjątkowego.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.