tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Waza do zupy o pojemności 2,5 litra - ECLAT
Prosta a jednocześnie elegancka waza na zupę z kolekcji ceramiki w śmietankowym odcieniu bieli. Waza i pozostałe elementy kolekcji Eclat wyróżniają się klasyczną formą, która decyduje o ich ponadczasowości. Ciekawym elementem zdobiącym naczynia jest delikatny relief w formie kratki na całej ich powierzchni oraz brzegach talerzy i półmisków. Lekkości i finezji dodają naczyniom stylowe stopki.
Waza do zupy i cała zastawa Eclat doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu jak również, przy doborze odpowiednich dodatków, jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje.
Waza o kształcie misy jest bardzo wygodna w użytkowaniu i myciu. Naczynia z kolekcji Eclat można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.