tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Dzbanek porcelanowy ze stalowym uchwytem i podgrzewaczem 1,3 litra - PLUS
Uroczy dzbanek do herbaty o krągłych kształtach z kolekcji PLUS. Wykonany jest z najwyższej jakości porcelany w śnieżnym odcieniu bieli. Elementy kolekcji zostały ręcznie uformowane. Linia naczyń ma zdecydowanie nowatorski charakter. Wiele elementów ma podwójne zastosowanie. Czajnik wyposażony jest w modny, stalowy uchwyt. W komplecie do dzbanka PLUS dołączony jest porcelanowy podgrzewacz na tealight. Imponujących rozmiarów dzbanek PLUS z podgrzewaczem to niezwykle efektowny element zastawy stołowej do herbaty. Jeśli chcesz stworzyć podczas spotkania przy herbacie miły nastrój, lub szukasz oryginalnego prezentu dla amatora dobrej herbaty - dzbanek PLUS z podgrzewaczem jest świetną propozycją.
Czajnik PLUS można bezpiecznie myć w zmywarce.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.