tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Cukiernica lub pojemnik szklany 12 cm z przykrywką - PRATO
Elegancka, pojemna cukiernica z kolekcji Prato. Jest to kolekcja stylowych artykułów stołowych i dekoracyjnych, wytworzonych ręcznie. Naczynia zachwycają formą i charakterem. Połączenie szkła z metalem daje wyśmienity efekt. Kolekcja przypomina przedmioty pochodzące z XIX wieku. Szkło sodowe w zastawieniu z metalowymi, patynowanymi detalami sprawia, że naczynia mają wygląd antyków. Kolekcja Prato dedykowana jest osobom ceniącym urok oryginalnych, ręcznie wykonanych przedmiotów, gdzie każdy detal jest niepowtarzalny. Elementy kolekcji polecamy na prezent dla miłośników klasycznego stylu w dekoracji wnętrz.
Srebrna cukiernica Prato to efektowny i funkcjonalny pojemnik. Oprócz zastosowania jako cukiernica może służyć również do przechowywania kawy, herbaty, drobnych słodyczy, czy innych sypkich produktów. Jest doskonałym elementem dekoracyjnym do kuchni. Posiada szklany pojemnik, a przykrywka i podstawa cukiernicy wykonane są z mosiądzu i powleczone warstwą cyny, co zabezpiecza je przed korozją i nadaje srebrny kolor.
Elementy metalowe kolekcji Prato należy myć ręcznie, nie używając ostrych i szorstkich zmywaków, które mogłyby porysować cynowaną powierzchnię. Zaraz po umyciu należy je wytrzeć do sucha.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.