tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Posrebrzana cukiernica ze szklanym wkładem i łyżeczką - SILBER.
Komplet składający się z cukiernicy ze szklanym wkładem oraz łyżeczki. Klasyczna cukiernica SILBER jest wykonana z metalu i platerowana, dzięki czemu prezentuje się bardzo elegancko. To stylizowane naczynie osadzone jest na trzech nóżkach i zdobione ażurowym wzorem. Do cukiernicy dołączona jest elegancka łyżeczka do cukru. W przykrywce znajduje się na nią praktyczne wycięcie. Szklany, wyjmowany wkład pozwala na wygodne mycie.
SILBER to wyjątkowa kolekcja posrebrzanych artykułów dekoracyjnych oraz dodatków stołowych, które wyróżniają się elegancją i oryginalnym kształtem, znakomicie prezentując się w każdym wnętrzu. Artykuły z tej linii z pewnością będą doskonałym pomysłem na prezent. Wyroby platerowane z pewnością zachwycą każdego miłośnika antyków. Klasyczna cukiernica to naczynie niezastąpione w naszej kuchni i jadalni. Pozwala na eleganckie podanie cukru. Sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i podczas rodzinnych przyjęć.
Produkty platerowane są lżejsze od srebra, a także odporne na uszkodzenia mechaniczne i korozję. Pokryte są specjalną warstwą ochronną zabezpieczającą przed śniedzeniem. Aby zachowały swój nienaganny wygląd należy czyścić je specjalnie do tego przeznaczonymi preparatami oraz polerować.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.