tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Cukiernica porcelanowa LEDA Ivory
Cukiernica o unikatowym kształcie z kolekcji Leda. Cukiernica i pozostałe elementy kolekcji wyróżniają się wysmukłym kształtem, podkreślonym delikatnym tłoczeniem oraz ręcznie wykonaną, ażurową koronką. Porcelana dekorowana jest radosnymi ogrodowymi motywami (kwiatki, motyle, ważki itp.). Poszczególne elementy kolekcji różnią się od siebie wzorami. Cukiernice i inne elementy zastawy Leda zapakowane są w białe pudełka. Podczas kompletowania zamówienia wybieramy je dla Ciebie losowo. Na Twojej cukiernicy może znaleźć się np. niebieski motyl, żółty motyl lub inny wzór, który będzie dla Ciebie niespodzianką. Lekkości i uroku dodaje kolekcji ręcznie malowana złota linia na obrzeżach oraz stopki filiżanek i kubeczków.
Leda Ivory to rozpoznawalny fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Dawny, zdecydowany kremowy odcień został zastąpiony nowym, jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli.
Niezwykle dekoracyjna cukiernica porcelanowa z uroczym wzorem jest ciekawą propozycją na nietuzinkowy prezent.
UWAGA! Kolekcja jest wysyłana z losowo wybranymi wzorami. Nie mamy możliwości wyboru konkretnego motywu.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.