tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Elegancka cukiernica NIOBE
Biała cukiernica w klasycznym stylu. Pochodzi z kolekcji Niobe, którą polecamy zarówno na co dzień, jak i na domowe uroczystości.
Kolekcję Niobe wyróżnia subtelna dekoracja reliefowa. Ranty talerzy, spodków i powierzchnie naczyń zdobi delikatna kratka, zwieńczona ornamentem okalającym obrzeża. Zastawa ta wykonana została z ceramiki szlachetnej o śmietankowym odcieniu bieli i wykończona lśniącym szkliwem. Kształty i uchwyty naczyń inspirowane są florystycznymi motywami, co nadaje zastawie romantyczny charakter.
Praktyczna cukierniczka i inne elementy z serii Niobe sprawdzą się podczas wyjątkowych okazji na co dzień. Te eleganckie naczynia o ponadczasowym designie pasują do wnętrz w stylu klasycznym, vintage, shabby chic lub rustykalnym.
Cukiernicę z przykrywką i inne naczynia ceramiczne Niobe można bezpiecznie myć w zmywarce.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.