tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do kawy i herbaty porcelanowa 220 ml - AURELIA
Aurelia to urocza kolekcja porcelany. Lekkość formy naczyń podkreślona jest delikatnym, ozdobnym reliefem. Na uwagę zasługują wygodne uszka w kubkach i filiżankach. W kolekcji Aurelia dostępne są m. in. naczynia do deserów, jak: patera, półmisek okrągły 30 cm, półmisek prostokątny 30 x 16 cm oraz talerzyki deserowe.
Elegancka filiżanka do herbaty lub kawy Aurelia, wykonana z porcelany w mlecznym odcieniu bieli, pasuje do różnych aranżacji stołu. Świetnie wpisze się w charakter rustykalny, klasyczny, czy retro. Zastawa Aurelia będzie doskonałym pomysłem na piękną oprawę uroczystości rodzinnych organizowanych w ogrodzie, czy na werandzie. Niemal każdy element kolekcji AURELIA jest doskonałą propozycją na prezent.
Naczynia są bardzo praktyczne w użytkowaniu - odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.