tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Widelec do ciasta w kolorze złotym z linii SLIM GOLD. Sztućce te wykonano z najwyższej jakości stali nierdzewnej chromoniklowej 18/10. Dodatkowo pokryte są bezpieczną dla zdrowia powłoką PVD, dzięki czemu są szczególnie odporne na działanie wody i czynników atmosferycznych, a ich kolor jest bardzo trwały.
Kolekcja sztućców SLIM ma klasyczną, ponadczasową formę ze starannie wyprofilowanymi, lekko zaokrąglonymi trzonkami. Brak zdobień sprawia, że sztućce będą pasowały zarówno do gładkiej, jak i wzorzystej zastawy i dodadzą blasku każdej aranżacji stołu.
Sztućce SLIM GOLD można bezpiecznie myć w zmywarce, jednak zalecamy mycie w temperaturach poniżej 60 °C i stosowanie łagodnych środków myjących (żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.