tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz obiadowy płytki z kamionki 27 cm - NAVAL
Talerz płytki pochodzący z kolekcji wysokiej jakości naczyń kamionkowych Naval. Zastawa wykończona jest reaktywnym szkliwem, tworzącym na jej elementach niepowtarzalne wzory. Naczynia barwione są na czarno i pokryte jednostronnie szkliwem w odcieniach zieleni i niebieskiego. Przewaga jednego z tych odcieni wpływa na subtelne różnice kolorystyczne pomiędzy poszczególnymi naczyniami. Zastawa Naval stworzy na stole wyjątkową kompozycję, dzięki której każde spotkanie przy stole zyska znakomitą oprawę.
Naczynia wykończone reaktywnym szkliwem mogą być używane nie tylko do posiłków, ale także do dekoracji wnętrz. Planujesz nowoczesną aranżację stołu? Poszukujesz ciekawych form i oryginalnych detali do wyposażenia domu? Polecamy kolekcję naczyń ze szkliwionej kamionki Naval.
Talerze i pozostałe elementy kolekcji Naval można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
UWAGA: Poszczególne naczynia w kolekcji Naval mogą mieć zróżnicowane odcienie, co jest jej cechą charakterystyczną. Różnice te występują w wyniku zastosowania specjalnej technologii wykończenia naczyń. Elementy zastawy kompletowane są losowo.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.