tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA! Serwis obiadowo-kawowy na 12 osób ECLAT
Prosty a równocześnie elegancki zestaw obiadowo-kawowy z kolekcji ceramiki szlachetnej Villa Italia w śmietankowym odcieniu bieli. Serwis obiadowo-kawowy oraz pozostałe elementy kolekcji Eclat wyróżniają się klasyczną, ponadczasową formą. Ciekawym elementem zdobiącym naczynia jest delikatny relief w formie kratki na powierzchni naczyń i brzegach talerzy. Kolekcja nabiera lekkości i finezji dzięki stylowym stopkom naczyń.
Serwis obiadowo-kawowy na 12 osób Eclat doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, a także - przy zastosowaniu odpowiednich dodatków - podczas specjalnych okazji. Jego elementy można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Zestaw obiadowy dla 12 osób w cenie 1976 zł zawiera:
Serwis do herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł zawiera:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.