NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowo kawowy na 12 osób z wazą BARI WHITE

  • XX2238
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 5 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • 4 229,00 zł 2 817,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana
  • kolor: mleczna biel
  • dla 12 osób
  • ilość elementów: 80
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

PROMOCJA Serwis obiadowy i do herbaty dla 12 osób BARI WHITE

Bari White to niezwykle elegancka kolekcja wykonana z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej o ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Kolekcja zachwyca swoją klasyczną formą, pełną lekkości i finezji. Poszczególne elementy kolekcji wyróżnia wyjątkowe zdobienie - strukturalny wzór na powierzchni wszystkich naczyń i na skrzydłach talerzy i półmisków. Zastawa Bari White świetnie sprawdzi się zarówno w klasycznych jak i nowoczesnych wnętrzach, a każdemu spotkaniu przy stole nada niezwykłą oprawę.

Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Skład serwisu obiadowego dla 12 osób w cenie 2787 zł:

  • 12 talerzy płytkich 27 cm
  • 12 talerzy głębokich 23 cm
  • 12 talerzy deserowych / śniadaniowych 20 cm
  • 2 salaterki duże o średnicy 23 cm
  • 2 półmiski owalne 31 cm
  • 1 waza o pojemności 2,5 litra.

Skład serwisu do herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł:

  • 12 filiżanek o pojemności 250 ml i 12 spodków
  • 12 talerzy deserowych 20 cm
  • 1 dzbanek do herbaty o pojemności 1,3 litra
  • 1 cukiernica
  • 1 mlecznik.

 

Bezpieczne pakowanie i transport!

Przy zamawianiu produktów villa Italia masz pewność, że dotrą do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt dostarczony nam z fabryki, by mieć pewność, że wysyłamy klientowi przedmioty bez najmniejszych wad.
Dobrze zabezpieczone opakowanie

Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.

Spokojny transport

Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.