NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis kawowy porcelanowy na 6 osób GAJA Black & White I

  • TT477-K
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 1 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 822,00 zł
  • 1 096,00 zł 822,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał - porcelana
  • kolory: biały, czarny, złoty
  • wykończenie: matowe, błyszczące, złoto
  • dzbanek z podgrzewaczem
  • ilość elementów: 23
  • dla 6 osób
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

Serwis kawowy czarno-biały na 6 osób - GAJA Black & White I

Serwis kawowy porcelanowy z kolekcji GAJA to połączenie ciekawego wzornictwa z funkcjonalnością. Naczynia z tej linii mają proste, cylindryczne formy i zdobi je geometryczny wzór. Wytwornego charakteru filiżankom dodają ręcznie malowane złotem uszka. Na szczególną uwagę w serwisie GAJA zasługuje dzbanek z podgrzewaczem i bambusowym uchwytem.

Naczynia w zestawie kawowym GAJA Black & White mają zróżnicowane wykończenie. Białe elementy pokryte są błyszczącym szkliwem, a czarne wykończone są matowo.

Naczynia GAJA, dzięki zastosowaniu specjalnej technologii, są odpowiednie do zmywarki, kuchenki mikrofalowej, a nawet piekarnika. Praktyczny dzbanek z podgrzewaczem pozwala cieszyć się długo gorącym naparem. Podgrzewacz posiada korkowe zabezpieczenie. Kolekcja GAJA obejmuje naczynia w kolorze białym i czarnym, które dostępne są również na sztuki. Dzięki temu możesz stworzyć własny zestaw dostosowany do Twoich potrzeb.

Serwis porcelanowy GAJA Black jest doskonały na wykwintne okazje i spotkania przy kawie. Jego oryginalny design i funkcjonalność zadowoli nawet najbardziej wymagających.


Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:

  • 6 filiżanek czarnych (170 ml) ze spodkami GAJA Black
  • 1 dzbanek biały (500 ml) GAJA
  • 1 podgrzewacz na tea-light biały GAJA
  • 6 talerzyków deserowych białych 20x20 cm GAJA
  • 1 cukiernica czarna GAJA Black
  • 1 mlecznik czarny GAJA Black
  • 1 talerz do ciasta biały (dł.25 cm, szer. 15 cm) GAJA

Dzbanek z podgrzewaczem, ze względu na drewniane i korkowe detale nie są odpowiednie do zmywarki. Dzbanka ze względu na metalowe mocowania uchwytu nie należy używać w kuchence mikrofalowej.

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.

Bezpieczne pakowanie i transport!

Przy zamawianiu produktów villa Italia masz pewność, że dotrą do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt dostarczony nam z fabryki, by mieć pewność, że wysyłamy klientowi przedmioty bez najmniejszych wad.
Dobrze zabezpieczone opakowanie

Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.

Spokojny transport

Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.