tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Porcelanowy serwis kawowy dla 12 osób - CLARA Gold Ivory
Serwis do kawy lub herbaty z kolekcji porcelany w śmietankowym odcieniu bieli i klasycznym fasonie. Niezwykle elegancki serwis do herbaty lub kawy wyróżnia się wysmukłym kształtem naczyń, podkreślonym delikatnym tłoczeniem oraz misterną ażurową koronką wykonaną ręcznie. Lekkości i uroku dodaje kolekcji ręcznie malowana złota linia na obrzeżach oraz stopki filiżanek i kubków. Clara Gold Ivory to rozpoznawalny fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Dawny, zdecydowany kremowy odcień został zastąpiony nowym, jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli.
Serwis kawowy Clara Gold Ivory prezentuje się bardzo efektownie. Ażurowe przykrywki czajnika i cukiernicy mają dodatkową warstwę. W zestawie znajdują się m. in. talerzyki deserowe, bogato zdobione ażurem i porcelanowa taca, doskonała jako talerz do ciasta. Zastawa porcelanowa Clara Gold Ivory podkreśli wyjątkowy charakter rodzinnych spotkań przy stole.
Skład serwisu do kawy i herbaty dla 12 osób:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.