tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA Serwis obiadowo-kawowy porcelanowy dla 12 osób - PLUS WHITE
Śnieżnobiała porcelana Plus powstała z myślą o codziennych spotkaniach przy stole. Kolekcja ta wykonana została z wysokiej jakości porcelany twardej. Naczynia są w nowoczesnym stylu, mają łagodne, zaokrąglone kształty. Elementy kolekcji zostały uformowane ręcznie, co podkreśla jej luksusowy charakter. Na uwagę zasługuje dzbanek do herbaty ze stalowym uchwytem. Neutralny kolor i styl zastawy Plus sprawia, że będzie ona doskonale pasowała do przeróżnych aranżacji.
W skład oferowanego tu serwisu wchodzą naczynia obiadowe (talerze, duże półmiski, salaterki) oraz serwis kawowy (filiżanki, cukiernica, mlecznik, dzbanek). Kolekcja Plus White dostępna jest również na sztuki. Serwis obiadowo-kawowy można więc uzupełnić o dodatkowe elementy, jak na przykład: naczynia śniadaniowe (miseczki, kieliszki do jajek, kubki), filiżanki do espresso i podgrzewacz do dzbanka.
Naczynia można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład zestawu obiadowego dla 12 osób w cenie 2230 zł:
Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.