tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera do ciasta 28 cm SAMANTHA
Oryginalnie zdobiona patera z serii szkła stołowego Samantha. Linia ta wyróżnia się ręcznie wykonaną dekoracją, swym wyglądem przypominającą tynk. Wykonano ją na spodach talerzy, co sprawia, że naczynia mają gładkie, łatwe do mycia powierzchnie. Na elementach serii Samantha zostały zastosowane dwa wzory: duże talerze i patery są w odcieniach beżu i brązu (ciemniejsze na obrzeżach), a talerzyki w perłowym odcieniu, z nieregularnie naniesionymi plamkami brązowego brokatu. Patera jest na brzegach subtelnie zdobiona brokatem. Stopka patery jest w perłowym odcieniu jasnego beżu.
Patera Samantha wraz z talerzykami deserowymi z tej serii i talerzem do ciasta stworzy efektowny zestaw. Jest doskonała na przeróżne wypieki: ciasta, ciastka i nieduże torty. Seria naczyń do ciasta Samantha doda blasku i eleganckiego wyglądu domowym deserom. Uświetni specjalne okazje w gronie rodziny i przyjaciół. To także doskonały pomysł na prezent.
Naczynia szklane z serii SAMANTHA należy myć ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.